till skolan

Idag är jag i skolan 09.20-13.25 Tjohoo!! kortaste och bästa dagen i veckan!
Idag är det den sista dagen för Nora här i Sverige för sen åker hon till Ecuador och är där i 2 veckor!! Jag vill också åka på semester.. Min familj åker typ aldrig på semester ;( Jag önskar typ att vi kunde åka till Thailand eller något men nu är det ju typ helt kaus där med massa översvämningar.

I helg ska jag och min familj ut och typ vandra med en annan familj som vi känner i någon skog i flera timmar, *suck*. Vi får se hur det blir ;)



En lite bild på mig från i somras. Min kusin är världens bästa fotograf och ibland går vi foto promenader och då ska jag vara lite modell för henne :)

Ojdå! måste nog gå till skolan nu! jag börjar ganska snart.

Ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0