Vinter

Det är väldigt många som har varit sjuka idag i skolan :( Det blir väl en sådan period nu. Det har blivit skit kallt på en gång. Jag hann inte ens använda mina höst kläder! Det börjar väl snart snöa nu också^^

 
Jag vet att min header bara är halvt bra just nu men det är bara en "för tillfället" header för min kompis håller på att göra en as snygg header till mig! Igår så gick hon och jag på en foto promenad för att fota mig lite för bilder till headern. Jag var tvungen att posera lite granna som jag verkligen inte är bra på hehe... Men det blev ganska bra bilder i allafall  :)


 Jag borde nog börja göra mina läxor nu för vi har två prov nästa vecka!! Jag är egentligen ganska stressad men det tar skit lång tid innan jag verkligen sätter mig ner och gör läxorna ;)

 
Snart är det bara en vecka kvar och sen är det Höstlov!! I'm so happy!! Då ska jag göra massa roliga saker men det får ni veta lite senare!

Skriver mera sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0