Outsiders

Nu är jag hemma från skolan. Igår när Vega var här så spelade vi in en film som var en oseriös utbildnings film för att bli häxa! Jag gör massa konstiga saker som till exempel: trolla, spå i en te kopp, gör någon konstig trolldryck m.m. Den är väldigt väldigt oseriös. Vet inte om jag ska lägga ut den på bloggen.. ska tänka lite mer på det. Vad tycker ni?

Just nu kollar jag på outsiders. Det handlar om tre stycken tjej som har olika slags fobier. En är överdrivet rädd för dinosaurier, en annan är jätte rädd för att kräkas och en annan har en allvarlig indillad fulhet så hon kan inte se sig själv i spegeln. Det är synd om dom allihopa för fobierna har förstört deras liv fullständigt.

Nu ska jag hämta Lizzy från hunddagiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0