Nice to meet you...

Kajsa och jag har varit tillsammans hela dagen och vi ska sova över hos mig!

Det blev typ ingen badminton idag. När vi kom dit så var det massa gubbar som spelade på våra banor som vi brukar träna på och då fick vi reda på att vi skulle ha någon speciall träning idag när vi ska slå ihop några grupper och träna med dom. Men det ville inte jag och Kajsa så vi rymde för vi är ju så busiga!! :D

När vi kom hem så fixade vi och designade en pumpa som blev skit snygg(bild nedan)!! Vi gjorde pumpa soppa på pumpa köttet och det blev jätte gått men Kajsa har inte smakat det än för hon var tvungen att äta hemma men just nu är hon på väg hit så vi kan sminka oss till vampyrer!! :D

Egentligen skulle Anna gå bus eller godis med oss men hon blev sjuk och fick feber :( krya på dig Anna!

Det var någon som sa att det är töntigt med att gå bus eller godis men då blir jag arg :( :( det är inget fel att gå bus elr godis även om man är 13 år. Man får godis och det bästa är nog att klä ut och sminka sig.

Happy Halloween!! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Ni måste fota bilder på när ni e sminkade och klara!!! =) <3

2011-10-30 @ 20:33:55
URL: http://annasotiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0