Hmm.. vad ska man tro?

Ville bara ha med det. Visst låter det lite konstigt. :)

Justin Bieber kommenterar nu faderskapstvisten som han fått på nacken efter att ett fan hävdat att han är pappa till hennes tre månader gamla bebis.

Och det är långt ifrån ett förnekande från den 17-åriga tonårsidolen.

— Alla rykten… Skvaller. Jag vill fokusera på det positiva, musiken, skriver han på sin Twitter.

20-åriga Mariah Yeater menar att Justin ska ha gjort henne gravid efter att de träffats backstage på Justins spelning på Staples Center i Los Angeles förra året.

Justins publicist avvisar påståendet som ”skadligt, kränkande och bevisligen falskt”.

Ärendet kommer tas upp i domstol i Los Angeles den 15 december 2011, där det kan avgöras om Justin kommer bli tvungen att ta ett faderskapstest.


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Vill du förresten göra bloglovin-byte? I så fall är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Säg till när du lagt till mig och skicka din länk så lägger jag till dig direkt :D Kram!

2011-11-08 @ 18:11:08
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0