Fotografen Fannzy :D

Efter skolan idag var jag hos Fanny och det var ruuligt :D vi fotade lite och sånt med Fannys nya kamera.
När jag skulle gå hem och hämta Lizzy såg jag utanför hunddagiset några skumma ungdomar som rökte och gick klumpigt och jag ville verkligen inte gå förbi dom för dom var så skumma så jag gömde mig. och sen så åkte dom iväg i en bil och då fick jag chansen att gå. Lite senare såg jag en polis bil köra förbi och stanna vid mig. Dom frågade om jag hade sätt någonting för det hade tydligen varit ett stort slagsmål i närheten av där jag var. Jag berättade o allt jag visste och jag känner mig lite som en hjälte :D

Lite coola bilder från proffs fotografen Fanny!! Jag vet inte hur bra jag är på att posera men några bilder blev faktiskt väldigt bra :D

Jag har ingen vänster hand!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0