Bok Cirkeln till film!

Det var hemskt på utveklingsamtalet!! Hemskare än vad jag trodde t.o.m. Skönt att vara hemma iaf.

Jag fick nyss reda på att dom ska filmatisera en ganska ny bok som jag håller på att läsa nu jag har skrivit om den förut. Det heter Cirkeln och är sjukt bra!! Dom ska börja spela in filmen 2012 och den kommer troligen komma på bio 2013. Om du vill han en roll så kan du söka in nu för uttagningarna är denna hösten!!

Man måste vara en kille eller tjej som är född 1997 eller tidigare. Här är en liten sida med mer information om filmen. Jag vet inte om det finns någon bättre sida men den här funkade för mig. Där står bland annat om mail adressen där man ska maila in sin ansökan. Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0