Ey, Dudes..

Ligger i sängen och bloggar nu, Faktiskt skit skönt! Om jag bara hade varm choklad skulle det vara perfekt!! Jag ligger och väntar på att våran städare ska komma. Vi har en städare som kommer hit varannan vecka för att vi är så lata och årkar inte städa själva ;) Det är lite jobbigt när dom är här för det är väldigt svårt att kommunicera med dom för dom kan oftast inte svenska och brukar inte kunna engelska heller för den delen. Man får använda tecken språk :)

Idag har jag inga planer och det är skit skönt! Det kanske blir så att jag ringer någon om jag får ett tråkanfall eller om det börjar komma massa spöken överallt.

Har inget mer intressant att skriva. Hoppas ni har det bäst, och min kusin Agnes ska komma imorgon! I,m so Happy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0