Kvällis

Är hemma från kvällis nu!! Jag var där med Anna och Vega, men Anna var inte med så länge för hon skulle se något tv program. Kråktanten var inte där för hon var typ sjuk, så nu vet jag ju inte vad som kommer hända i min framtid :( typiskt... Så Vega och jag körde bingo. Det var någon extra grej som dom hade istället för kråktanten. Vi vann ingenting. Typiskt... Sen fans det inte så mycket mer att göra så jag och Vega gick hem. Det skulle nog vara roligare om fler var med oss på kvällis men ingen kunde(förutom Vega och Anna såklart). Typiskt... Nu när jag skulle hoppa över träningen för det här. Livet är hårt, haha! :) Nej, men jag hade ganska kul iallafall med knäppisarna Anna och Vega :)

Nu ligger jag och slappar i sängen och lyssnar på gammal musik från min gamla spotify lista. Godnatt.^^

Min förlorade tvilling!


Kommentarer
Postat av: felicia

hallihallå, händer i veckan?:D

2011-11-08 @ 23:56:34
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Vega

Du och dina förlorade tvillingar! HahahahahahhXD Nu kommer jag också börja säga det=) Min förlorade tvilling är Severus snape! HahahahahahahahXD

2011-11-12 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0