Jag tror att det bor spöken här...,

Just nu är jag ensam hemma och sitter på nedervåningen och dricker te. Jag vågar inte gå upp på övervåningen och blogga från min dator för det är massa spöken överallt!! Vet inte vad som har hänt men under sommarlovet så har jag blivigt sjukt rädd för att vara ensam hemma. Det kanske är någon slags fobi, eller så är det värkligt för det låter som om det går någon där uppe eller så är det bara huset som knakar. Så just nu sitter jag här och darrar och hoppas att mina föreldrar ska komma hem.

Det blir ingen tränig ikväll för min pappa kan inte sjussa mig ditt och jag vill inte åka tunnelbana själv för det är obehagligt. Istället ska jag och mina kompisar på kvällis! Yeey!!! Ska bli kul för det var sjukt längesen jag var där. Och ikväll ska kråktanten komma! Det är en tant som är en jäkligt bra historieberättare som ska spå oss. Fett kul! Lovar att berätta sen hur min framtid ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0