Hola!

Hej era snyggingar!! Är på väg hem och ska lämna min väska för att sen hämta hem hunden med Matilda. Hon har också en hund på hunddagiset som heter Vinja som är skit söt!! Egentligen var det tänkt att jag skulle till läxhjälpen idag men det blev inte så. Får jobba hemma istället.

På hemkunskapen idag gjorde vi pannkakor med någonting som jag har glömt vad det heter. Det var väl ganska gott, men under lektionen så gick brandlarmet igång och vi var tvungna att springa ut så vi missade en kvart på lektionen. Och jag tror att det var jag och Fanny som råkade starta det!! Någon lärare sa att det troligen var från hemkunskapsalen!! Haha! (det var självklart inte med mening).

Jag önskar att jag hade någon rolig bild att visa er men jag har lite bild brist just nu och jag blir själv inte så bra på bild.

Ska träffa Matilda snart. Ses!!


Kommentarer
Postat av: KAJSAAA :D

HEJ ALMIS!! Jag skulle bli SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad om du ville vara med i tävlingen på min blogg :) Direktlänk till tävlingen: http://kajsasandberg.webblogg.se/2011/november/utkast-nov-6-2011-1.html#comment

2011-11-07 @ 16:01:29
URL: http://kajsasandberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0