Gamla stan

Förlåt för dålig uppdatering!! Har liksom inte haft tid att blogga idag :/

Agnes och jag åkte ganska tidigt till aktivitetshuset Palatset. Det var inte som jag trodde. Det var helt enkelt kaos där!!  Åldersgränsen var 6-18 år och det var skit många småbarn där :( :( Vi var typ dom äldsta. Skit tråkigt. Det var fult överallt så man kunde ju inte göra någonting. Tyvärr men det var nog sista gången jag gick ditt. Agnes och jag gick där ifrån in till stan istället och kollade runt på affärerna. Jag köpte en manga pocket bok på Science fiction bokhandeln! Ska börja läsa den ikväll :) Efter det så gick vi lite till Ålens och kollade runt och fikade. Och nu så är vi hemma!!

Lovar att visa bilder på lite mer saker jag köpte idag. Kan inte hitta min sladd till iPhonen och min lillebror har den bästa datorn och spelar töntiga krigsspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0