Cupcakes

Vår granne ska komma hit idag för hans föräldrar ska typ bort så han ska vara här jätte länge!! Och jag lovar att han och min lillebror kommer att ha datorn hela tiden >:( Då får jag väl passa på att göra något fint inlägg på den bästa datorn nu innan han kommer(och det kan vara vilken sekund som helst). Jag kan ju också blogga från min gamla halv bra dator men den är så jobbig :( Och vet ni vad. Jag har fått en iPad 2!!!! jag är lyckligast på jorden :D Känner mig ganska bortskämd, haha. Den är perfekt men det ända dåliga är att man typ inte kan blogga från den *snyft*.

En bild från när jag och mina kompisar bakade Cupcakes!! Det var skit kul :D Saknar den dagen, men jag ska försöka ordna någon till dag när vi kan baka cupcakes igen. Vi får se... .


Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Haha! Tack du <3

2011-11-07 @ 17:50:36
URL: http://artlove.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fick DU iPaden?

2011-11-07 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0