Bonjor

Är hemma från skolan nu! idag har det varit en bajs dag. Vill ha lov igen! Jag ville bara hem hela tiden men nu är hemma. När jag kom hem så vågade jag inte gå in i huset för att det var så mörkt och det var spöken där(jag vet, visst är jag töntig). så jag satt utanför och försökte blogga från mobilen. Det blev ett jätte långt inlägg men det typ försvann :( Sen kom min pappa och hjälpte mig och tände alla lampor i huset(varför kan jag bara inte göra det själv?). Så nu är jag här och kolla på Top Model! :D

Ikväll ska jag på träning! Yeey!! Ska bli kul att träffa alla igen. Det var två veckor en jag tränade sist och jag känner att jag verkligen behöver det.

Fick nyss reda på att Mange Makers ska släppa en ny singel!! Ska bli kul att se hur den blir. Hoppas att den är bra för annars tror jag att dom kommer falla på en gång.

Hoppas ni har det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0