Knas

Kan du stå på händer?
 
Jag kan stå i två sekunder.

Kan du spela fiol?
 
Nej.

Tycker du att spindlar är söta?
Dom är äckliga!

Husdjur?
 Sötaste cavalieren Lizzy.

Gillar du färgen grön?
Jaa.

Har du någon fobi?
Mörker...

Dricker du te varje dag?
Ja, jag dricker te just nu ;)

Har du begravt en insekt?
Aaa :)

Hatar du sushi?
Nej, absolut inte!

Gillar du Justin Bieber?
 
Inte min favorit precis.

Gillar du att blogga?
 Om jag inte gillade att blogga så skulle jag nog inte göra det ;)

Äter din soffa Chips?
Aaa, mycket ;)

Är du en kändis?
Japp, jag är skit känd!

Hur många husdjur har du haft?
Tre marsvin, en hamster, massa grodyngel och nu har jag en hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0