Älska mig

Har gjort en massa matte idag bara för att vi ska vara färdiga med hela röd kurs tills på måndag. Det är därför som jag inte har haft så mycket tid åt bloggandet. Men nu är jag äntligen klar med dagens mål iallafall :)

Jag såg föresten på filmen "älska mig" på Youtube. Den var grymt sorglig. Dom visade väldigt bra hur andra kanske har det och känner sig i skolan och vad man kan göra för att stoppa det.

Säg ifrån så fort du ser någon som blir illa behandlad och gå fram och prata med någon som set ensam ut! Det kan värkligen betyda väldigt mycket för den personen!!

God natt alla nallebjönar!


Kommentarer
Postat av: kajsaa

Jag grät typ hela filmen :'( Stackars alla som har det så!

2011-12-11 @ 13:49:06
URL: http://kajsasandberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0